Re: [NOVICE] ISDN i Linux igen?

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
On Sun, Jul 02, 2000 at 19:49:31 -0700, Frank Damgård

> ~}(}!¦'~
>************ =>  dette er nok starten på PPP protokol

Ja det er meget muligt......men hvad kan jeg bruge det til?

>Det plejer at være ATV1 der giver tekstsvar

Det var det osse og da jeg prøvede med minicom og skrive:
ATDT104938833883
        fik jeg følgende svar
OK
CARRIER 64000 CONNECT 64000
PROTOCOL:PPPC
 ~}(}!¦'~

>ATX4, og  ATW1 eller ATW2 vil være passende for CONNECT message indhold.

hvad mener du?

>Det vil sige efter en firmware-reset så er standard talkoder som svar,
>dvs ATV0 ?
>Det ser ud til at Divaen så nu er noget anderledes end andre modemer.

Jeg ved ikke om man kan kalde det Firmware reset...men jeg fandt ud af at
jeg
kun havde Firmware 2.02 så tænkte jeg at jeg kunne lige opgradere den til
2.2

>Husk at hvis man anvender det windows program der følger med Diva
>så kan den måske ændre opsætningerne.

Ja det er vel osse det den er der for?

Sæ tænkte jeg inde på Eicon hjemmeside står der at TeleDK kunder skal
downloade
en anden.....jeg har godt nok TeleDK som ISDN udbyder men jeg har ikke
TeleDK som Inet-udbyder
....gælder det så osse eller hvordan?

/Anders Nielsen [Mr^Algo]
sslug@sslug