Re: [NOVICE] Leder efter Speaker i ISDN

"Paw Jørgensen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
>Hej Hoveder.
>Jeg har nu prøvet forgæves at sætte mit modem op!!!!!
>Jeg harf fulgt med i alle andres spørgsmål omkring isdn i >linux.
>Jeg kan ikke finde ud af at slå min højtaler fra, hvilket >jeg har ladet
mig fortælle er problemet.
>Når forbindelsen skal etableres begynder den at lede >efter 'Speakers' og
en af jer sagde at problemet var at >mit modem ikke gjorde det
utomatisk( Det gjorde >hans )
>Hvor kan jeg slå denne fra???
>MVH
>Paw

Hej Hovede Selv

Ikke for at jeg er særlig klog på Linux....men hvis du bruger Kppp så inde
under Fanen Modem er der en der hedder Modem Commands og derinde står der
nogle strenge til at indstille lydstyrken....hvis du fjerne dem så tror jeg
det skulle virke....er ikke sikker

/Anders Nielsen [Mr^Algo]
sslug@sslug