Re: [NOVICE] Leder efter Speaker i ISDN

On Mon, Jul 03, 2000 at 07:09:47 +0200, Paw Jørgensen wrote:

> Jeg har nu prøvet forgæves at sætte mit modem op!!!!!
> Jeg harf fulgt med i alle andres spørgsmål omkring isdn i linux.
> Jeg kan ikke finde ud af at slå min højtaler fra, hvilket jeg har ladet mig fortælle er problemet.
> Når forbindelsen skal etableres begynder den at lede efter 'Speakers' og en af jer sagde at problemet var at mit modem ikke gjorde det automatisk( Det gjorde hans )
> Hvor kan jeg slå denne fra???

Hvilket ekstern ISDN modem har du ?
Normalt klarer kppp opsætningen det meste, når man lige husker at
ATLx og ATMx ikke må sendes da kommandoen ikke kendes af alle ISDN adaptere.

Hvilke sider/vejledninger har du set på ?
Der er flere vejledninger på sslug der kan anvendes, både i linuxbogen og
links på då http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info