Re: [NOVICE] StartX

Henriette Ørsted wrote:
> Nu er det sådan at jeg ikke kan komme ud af X. Når jeg trykker
>  ctrl-alt-backspace går den rigtig nok ud af X, men den kører
> en process som jeg ikke kan stoppe.

Kan du ikke alt+F1 og kigge i en terminal hvilke program
der er crashet?

> Den skriver :" _X11TransSocketUNIXConnect : can't connect: errno = 111 ".
Det er normalt.

> Et andet problem er med min mus. Jeg har en Logitech TrackMan Marble.
> Hvordan skal den sættes op i XF86Config?

Sikkert noget i stil med:

Section "Pointer"
    Protocol    "PS/2"
    Device      "/dev/mouse"
    Emulate3Buttons
EndSection

Det er muligt at /dev/mouse er formodeligt et link til /dev/psaux
Emulate3buttons er kun nødventigt hvis du kun har to knapper.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug