Fra: "Paw Jørgensen" <sslug@sslug>
Til: "linux Novice" <sslug@sslug>
Sendt: 3. juli 2000 20:55
Emne: [NOVICE] Speaker i linux

Hej Anders
Det har jeg prøvet. Den leder stadig.
Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre. Mit windows går ned konstant. Jeg er blevet bedt om at formatere min PC 12-15 gange på 0,5år og jeg er lige ved at kaste op af det. Jeg kan snart ikke sende en mail uden at der er problemer( tilføjer lige at JEG KAN IKKE SENDE EN MAIL UDEN PROBS )
Jeg har haft PC til rep. fordi jeg mente det var den der var SINDSYG men forhandleren bliver bare ved med at sige " jeg forstår det ikke, det er som om at windows har ændret din konfig"
Nogen der kender systemet NT eller windows 2000 og hvordan er det. Alt der er bedre end hvad jeg har vil være en drøm.
MVH Paw