SV: [NOVICE] tak for hjælpen til swat vil ikke starte

jeg har nu fået startet swat op.

>Grunden til at du ikke kan finde home.netscape.com og de andre er fordi
>du ikke er online og fordi din "default" start side hedder
>home.netscape.com, den kan du ændre i edit|prefrences under Navigator ->
>Location.

Dette svar afhjalp fej nr. 1

Fej nr 2 viste sig at  være fordi, jeg havde være inde og omdøbe aliaset til
127.0.0.1 til PC1 og jeg skulle derfor starte swat op på denne måde:
http://PC1:901/  og ikke sådan her http://localhost:901/

Jette