Re: [NOVICE] modul ncr53c8xx

Svend Erik Venstrup - Nielsen wrote:

> Reedhat 6.1
> modprobe ncr53c8xx, virker

> /dev/sdb

> Jeg forstår dit spørgsmål således, at du er i tvivl om driveren er der,
> det må den være, det er jo muligt at bruge den med "modprobe ncr53c8xx"

Jeg sidder og tænker på, om det ikke er lettere at lave et bash scr.

noget i denne retning:
#
modprobe ncr54c8xx
mount /dev/sde1 /mnt/br1
mount /dev/sde2 /mnt/br2
mount /dev/sde3 /mnt/br3
xcdroast &

men jeg lidt bange for det, det er mit første forsøg .

Hilsen svend (det glemte jeg på sidste mail, beklager)
(-;>/