Re: [NOVICE] modul ncr53c8xx

On Wed, Jul 05, 2000 at 16:43:54 +0200, Svend Erik Venstrup - Nielsen wrote:

> [...]

Og sidder den på aic7xx eller 53c8xx ?

Nej der er forskellig måde at loade en driver på ved boot.
I debian gøres det på en måde, og i redhat på en anden måde.

> Jeg sidder og tænker på, om det ikke er lettere at lave et bash scr.

Burde ikke være nødvendigt. Blot skal passende initialisering ske.
(distributionsafhængigt)
Der er vist en anden der har svasret på Redhat, da i debian
tilføjes blot modulerne til /etc/modules, så loades ved boot.