>#!bin/sh
>#Dette scribt er anbefalet af
>#Henrik Størner
>modprobe ncr53c8xx
>mount /dev/sde1 /mnt/br1
>mount /dev/sde2 /mnt/br2
>mount /dev/sde3 /mnt/br3

>og det fungerer fint,
>Grunden til at jeg mounter drevene samtidig er at de ikke kan mountes
>i /etc/fstab, jeg tror at det er fordi: /etc/fstab eksekveres før
>/etc/rc.d/rc.serial, ved Boot.    men Hm Hm!!! , nå ja jeg skrev jo tror

Det er såmænd også rigtigt. rc.sysinit kører en "mount -a" for at mounte
alle lokale diske, og det sker rigtig nok inden rc.serial bliver kørt.
Men din løsning fungerer udmærket.

>Jeg forstår ikke dette ordspil: Gider du oversætte :
>Crackers, Cockcroaches,  jeg ved godt at det ikke er
>i denne liste, mennn Please help !!!

Crackers = dem der bryder ind i andres computere
Cockroaches = kakerlakker

Citatet er fra ESR's kommentar om den bagdør i MS Frontpage, som først
blev opdaget adskillige år efter at den var blevet indsat af nogle
"kreative" MS programmører. Eric's pointe er, at hvis Frontpage havde
været Open Source, ville den være blevet opdaget i løbet af ingen tid.
--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<sslug@sslug> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."