Sv: [NOVICE] Hvilken installation skal jeg vælge ?

Tak for de mange svar - jeg har nu fået installeret Mandrake 7.1 og er
hermed Linux bruger (HIP HIP ... HURRA!). Det kørte iøvrigt helt uden
problemer mht installationen.'

Søren O'Neill

S & L O'Neill <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug