automatisk mount af c:\

Hvordan får jeg mountet min c:\ disk under linux?
Jeg har tilføjet følgende linie til min /etc/fstab fil:

/dev/hda1        /mnt/dosc        vfat        rw,user,exec        0 0

Jeg får også godt nok mountet drevet men det er kun root, der kan skrive til disken, almindelige brugere kan kun læse. Hvordan får lavet så de også kan skrive?

MVH Thomas