Re: [NOVICE] shellscript multitasking (beggeprocesser skal dø)

Bjarke Bruun <sslug@sslug> writes:
> Hvorfor k?re du ogs? ping - er det for at holde din netforbindelse i
> live ?

Netforbindelsen er ret vigtig, hvis man skal vinde i xpilot. S? jeg
starter ping for kunne at prale af RUC's forbindelse ud af huset.

Men egentlig spurgte jeg mest fordi at nu havde jeg g?et og t?nkt over
det i nogen tid, og jeg ville gerne l?re, hvordan det i virkeligheden
hang sammen.

Tak for svarene :)
--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/
SPECIAL OFFER! I proofread unsolicited commercial email