Re: [NOVICE] Netscape lock-files, SuSE 6.4

On Mon, Jul 10, 2000 at 04:11:10 +0200, Jan Møller wrote:

> Er der nogen der ved hvordan man giver
> almindelige brugere (ikke root) mulighed
> for at bruge Netscape.
> Når jeg forsøger bliver der lagt et lock-dir i
> brugerens home-dir.

Normalt kommer der et "lock fil" når netscape startes
i ~/.netscape/lock
Går netacape ned, er det ikke altid filen fjernes, og man
skal manuelt fjerne denne fil inden næste gang.
Jeg har dog ikke oplevet at SuSE 6.4 skulle gøre noget specielt
for at man ikke kan bruge Netscape.