Re: [NOVICE] Netscape lock-files, SuSE 6.4

Jan> Hej.  Er der nogen der ved hvordan man giver almindelige brugere
Jan> (ikke root) mulighed for at bruge Netscape.  Når jeg forsøger
Jan> bliver der lagt et lock-dir i brugerens home-dir.

Nej der gør ej. Af og til smider Netscape en lock-fil, når den dør
ganske uventet. Så sletter man ~/.netscape/lock og prøver
igen. Personligt er Mozilla mere stabil for mig end Netscape, så den
kunne du måske med fordel prøve. http://www.mozilla.org.

Martin