Problemer med imlib og enlightenment

Halløjsa!

Jeg har fået et lille problem med min enlightenment (0.16.4)
efter at have installeret RH6.2.
Når jeg prøver at starte enlightenment får jeg en fejl der
siger at enlightenment ikke kan initialisere imlib.
I konsollen står følgende fejl: "IMLIB ERROR: Cannot find
Palette. A Palette is required for this mode"

Min imlib skulle være en 1.9.8 som krævet af e.

Er der nogen der har et par gode forslag?

Venlig hilsen
Jacob Chrøis Schuldt