Re: [NOVICE] Problemer med imlib og enlightenment

Jacob Chrøis Schuldt wrote:
> Palette. A Palette is required for this mode"
> Min imlib skulle være en 1.9.8 som krævet af e.
> Er der nogen der har et par gode forslag?
Ingen aning.

Har du prøvet starte xwindows i truecolor istedet for en 8 bit mode?

"startx -- -bpp 24" for 24 bit. Det kræver dog at du i
/etc/X11/XF86config har defineret en sådan skærm opløsning.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug