Re: [NOVICE] Udpakning / Instalation

Dennis Laursen wrote:

> Prøv en gang at gør filen exekrevbar("chmod 755
> so-5_2-ga-bin-linux-da.bin") og kør derefter programmet...
> "./so-5_2-ga-bin-linux-da.bin"
>
> det skulle svjh virke :)
>
> Hilsen
> Dennis

Tak til Dennis L., Carsten S., samt Gert H.

Det kører nu, jeg er lidt flov, det var jo så ind-lysende, at jeg burde
have fanget den

Til Casten jeg havde /tmp nok, hvorledes begrænser man den til 10 Mb ??

Til Dennis hvad betyder svjh, mit gæt er at det betyder "så vidt jeg
husker" ??

Hilsen Svend

(-;>/