Sv: [NOVICE] X11 emulator

Jeg er via en CD-rom som jeg fik sammen med "Linux - teori og praksis for
pc-brugere", Forfatter: Christian Hildebrandt-Nielsen,
http://bog.ing.dk/default.asp?Action=Details&ISBN=87-571-2147-8  kommet i
besiddelse af en superX-server fra http://www.frontiertech.com/, som vist
svarer til det du der taler om!

Jeg kan desværre ikke få skidtet til at virke som det skal. Derfor kunne jeg
godt tænke mig at dele erfaringer med nogen. Til tider ville det være fedt
at kunne mere end at telnette til sin Linux-box.

MVH Jakob

Frank Damgaard <> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug
On Wed, May 31, 2000 at 00:20:02 +0200, Thomas Rasmussen wrote:

> Er der nogen der kender en god X11 emulator, så jeg kan afvikle X11
programmer på en Linux server fra en Windows 98 maskine over internet eller
LAN?
> Jeg har fundet et par stykker på tucows, men det er alle begrænsede
versioner (shareware) som man skal købe hvis man vil benytte alle
funktioner.
> Findes der ikke en god X11 emulator der er gratis (eller findes gratis
programmer kun i unix/linux verdenen)?

Jeg tror ikke der er andre end dem du har fundet, og som har visse
begrænsninger, og som er beregnet til at man senere køber den fulde
version af programmet.
Jeg har dog engang set XFree86 porteret til OS/2, men det hjælper
ikke under windows :)
Men ellers så søg i sslugs mailarkiver, emnet har været oppe en del
gange før.