Re: [NOVICE] send mail nu !!!

On Thu, Jul 13, 2000 at 12:14:19AM +0200, Jesper Krogh wrote:

hej Jesper

> hvis du er online og serveren i den anden ende er oppe, så sker det da
> automatisk. Ellers kan du tvinge den med sendmail -q -v

Jeg fik vist ikke udtrykt mig tydeligt nok :-/

Det jeg mente var, at det foresvæver mig at man i et eller andet
opkaldsscript skal indsætte en linie med: sendmail etellerandet ??

Spørgsmålet er så, hvilket script skal linien indsættes og hvad skal
kommandoen være ??

Når jeg sender en mail med mutt, lægger den sig i køen. Jeg vil have
den ud af vagten med det samme!

En anden ting, når jeg bruger kommandoen

/usr/sbin/usernetctl ppp0 up

dør ppp-dæmonen lige så snart jeg har fået forbindelse !!

Hvad kan det skyldes ??

Forøvrigt så er Mandrake 7.1 en meget lækker distribution jeg kun kan
anbefale, tak for det !! ;-)

/niller