Re: [NOVICE] send mail nu !!!

> Det jeg mente var, at det foresvæver mig at man i et eller andet
> opkaldsscript skal indsætte en linie med: sendmail etellerandet ??

sendmail -q ( måske med fuldstændig path )
Hvor det skal ind afhænger af hvad du kalder op med.

> Når jeg sender en mail med mutt, lægger den sig i køen. Jeg vil have
> den ud af vagten med det samme!

Altså med det samme linien kommer op ??

> En anden ting, når jeg bruger kommandoen
> /usr/sbin/usernetctl ppp0 up
> dør ppp-dæmonen lige så snart jeg har fået forbindelse !!
> Hvad kan det skyldes ??

Der må en anden træde til.

> Forøvrigt så er Mandrake 7.1 en meget lækker distribution jeg kun kan
> anbefale, tak for det !! ;-)

Jeg syntes også som jeg har skrevet før at der er kræset utroligt meget for
brugerfladen, slet ikke sammenligneligt med Redhat.

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark.