Telnet til windows

Hej

Jeg ved det, men jeg bruger altså windows lidt endnu :-(
Men jeg har en Linux server, som jeg meget gerne telnet'er fra min
windows maskine, og jeg holder meget af at bruge Midnight Commander'en,
når jeg laver script's og andre ting på min Linux server.

Jeg har prøvet næsten alle telnet programmer fra tucows, men ingen kan
finde ud af F taster og farver på samme tid. Er der nogen der kender et
program som virker ???

mvh
Kasper.