Hjælp til fvwm config.

Nu prøver jeg igen...
Man kan tilsyneladende ikke sende attachments!..
Nå, men det handler om FVWM2. eller "Lesstiff", som det nu også hedder.
Jeg har forsøgt i længere tid at configurere det, for jeg synes at det
er en fremragende WindowManager: det er hurtigt, meget stabilt og
sobert, men en anelse grå-kedeligt med baggrunden.
Jeg har læst og læst og læst, og jeg bliver ikke klogere: det er
dødforvirrende med alle de filer der bliver snakket om og jeg kan
simpelhen ikke finde DENNE FIL, der skal rettes i. Jeg kan godt
konfigurere v.hj.a. forskellige værtøj, som Gnome Control Center, og så
få jeg endda mine egne billeder som baggrund. Men jeg skal gøre det hver
gang jeg starter maskinen, for den gemmes ikke uanset hvor meget jeg
klikker på "save desktop to new.initrc" under startmenuen. Jeg vil da
også skifte den grønne farve ud på vinduernes rammer. Jeg har prøvet mig
frem med "Linux, frihed til at vælge", hvor der gives en fremgangsmåde,
som er totalt ud i hampen i forhold til min installation (RedHat 6.0).
Jeg har kopieret filerne fvwm2rc.defstyles.m4 og defines.m4 til min
arbejdskatalog, men ligemeget hjælper det uanset hvor meget jeg laver om
på dem. Jeg er for resten i tvivl om hvordan de filer skal andres, så
hvis en eller anden kan komme med en forklaring, vil det være
alletiders.
 Jeg har også Icewm, som jeg køre i Gnome som WM, og som jeg også synes
godt om, men er der nogen der kan fortælle mig om den kan køres
selvstændig og hvordan den installeres. Altså i stil med FVWM o.l.
På forhånd tusind tak for den hjælp der måtte komme...	mvh, FAB