Re: [NOVICE] Telnet til windows

Martin Christensen wrote:

> Bjarke> Når du logger ind på din linuxbox så skriv
> Bjarke> term=vt100
>
> Mon ikke det ville hjælpe med 'export TERM=vt100'?

Der bliver jeg nødt til at sige at det kommer an på hvilken distribution
du køre med - jeg køre med rh - og det har virket siden 5.2... så om man
skal bruge export er jeg ikke helt sikker på, men det vil uanset hvad
have den bedste effekt :-)

Hygge

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk