Hej

----- Original Message -----
From: Michael Christensen
To: Linux
Sent: Thursday, July 13, 2000 5:02 PM
Subject: Hej

Hej sslug.

 Jeg er ved at lære Linux at kende.
 Imidlertid er jeg stødt ind i nogle problemer, jeg håber I kan hjælpe mig ud af.
 Efter installation af Linux Red Hat 6.0, på en tom PC, er jeg kommet til at PCén skal genstartes, og LOGIN og PASSWORD skal indtastes; men maskinen svarer bare igen! Dvs at den skriver at det er forkert login eller password.
 Jeg har prøvet at køre installations programmet igen - 4 gange, måske huskede jeg forkert mht, password, men jeg er sikker på at password er rigtigt. Mht. login, er det så et navn jeg kan skrive, eller skal det være et bestemt navn, altså et navn der er skrevet før (som med password når det skrives første gang)?

 Jeg håber meget, at jeg kan få lidt hjælp.

 Med venlig hilsen
'Michael.