Re: [NOVICE] Printer problemer

Peter Toft wrote:

> Kan du ikke prøve i første omgang at pille skanneren af
> og få printeren direkte på parallel porten - og få
> dette til at virke først.

Skanneren er pillet af, men "printtool" vil stadig ikke autodetecte min
printer.
Hvis jeg så alligevel går videre og prøver at sætte tingene op med:
Names : lp
Spool dir. : /var/spool/lpd/lp
Free limit in kb...: 0
printer device : /dev/lp0
Input filter : *auto* BJC-600
        Supress headers (er valgt)

og så prøver en "print ASCII directly to port" får jeg meddelsen:
"error printing test page to queue /dev/lp0
Error reason: couldn`t write file "/dev/lp0": No such device"