Re: [NOVICE] Problemer med tar fil

On Sat, Jul 15, 2000 at 10:05:00 +0200, Per Wagner Nielsen wrote:
> Jeg har et kæmpeproblem.....
> I går nat gik min Linux ned(X gjorde ihvertfald) vist nok efter at jeg forsø!
> Hvad f..... skal jeg gøre, "perwn.tar" indeholder alle mine ting(regnskab, b!
> Det svar jeg ikke vil have er, at indholdet af "perwn.tar" er gået tabt, så !

Havde du prøvet "tar tvf perwn.tar" direkte fra windows partitionen
for at se de filer der er gemt ?

Eller kommer der en fejlmelding fordi tar-filen ikke er ok ?

PS.
Prøv at begrænse dine linielængder til max. ca. 67-72 tegn  da
jeg alligevel ikke kan se mere når jeg svarer på indlæg.
Se http://www.usenet.dk/netikette/ for gode tips vedr. news og mail.