Re: Sv: [NOVICE] Hjælp til fvwm config.

On Sat, 15 Jul 2000, FAB wrote:

> Er der nogen der kan bekræfte det her?  Jeg gider
> nemlig ikke kaste mig i nogle flere problemer. Jeg
> har kigget på mine RPMpakker og jeg kan ikke se
> noget der hedder gnucompiler eller ccompiler. Hvad
> med controlcenter, gnome controlcenter (men jeg
> tvivler...) FAB

gcc er GNU C compileren
g++ er GNU C++ compileren.

Der I så er
Først spørger vi om gcc er installeret.
Dernæst om en anden c-compiler (normalt bruges cc som
  kommando) er installeret

I Linux er /usr/bin/cc oftest et link til /usr/bin/gcc

Der er det samme

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"
- Richard M Stallman

----> Visit http://petition.eurolinux.org <---