Re: [NOVICE] Apache?

In <sslug@sslug> Jens Schødt <sslug@sslug> writes:

>"Forbidden - You don't have permission to access / on this server."

>I error_log'en står:
>- [error] [client 127.0.0.1] client denied by server configuration:
>/home/httpd/html

>Jeg har set på alle rettighederne og de skulle være i orden på hele stien.
>rwxr-xr-x

Du mangler at konfigurere apache til at tillade at man kan læse filer
i det directory, hvor du har filerne liggende. Der skal være en
"<Directory>" blok i apache config'en, hvor dit top-directory for de
offentlige filer skal angives.
--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<sslug@sslug> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."