Re: Sv: Sv: [NOVICE] Hjælp til fvwm config.

Peter Toft skriver:

> Ja - se om du egentlig har GCC  installeret.
>
> "which gcc" bør vise "/usr/bin/gcc"
>
> den kommer fra "egcs" pakken, som skal være
> installeret.

Tak for hjælpen,
men jeg er kørt i alvorlige problemer nu, for systemet er brudt totalt
sammen efter mine mange forsøg på at få Icewm til at køre.Jeg kan ikke
engang logge ind og jeg får en masse fejlmeddelelser når jeg starter
maskinen. Heldigvis kører windåsen på den anden del af disken... så jeg
kan holde kontakt med omverdenen!    Jeg bliver nødt til at
geninstallere tror jeg men jeg har på fornemmelsen af noget går galt
efter at jeg opgraderer nogle pakker fra RH6.0 til 6.1    -Hvordan kan
det også være at min RH6.0 kan finde min printer under installationen og
RH6.1 ikke kan det? Jeg kan simpelhen ikke lave en installation under
RH6.1 på g.a dette. Men det går helt fint under RH6.0.
Nu må jeg bare ta'r mig sammen igen og lave en ny installation for
117ende gang! Ulempen ved Linux er godt nok, at der er for meget og rode
med! Tilgengæld lærer man utrolig meget af det!...
See you later folks...
FAB