Re: Sv: Sv: [NOVICE] Hjælp til fvwm config.

On Sun, 16 Jul 2000, A*G*F*A* wrote:

> kan holde kontakt med omverdenen!    Jeg bliver nødt til at
> geninstallere tror jeg men jeg har på fornemmelsen af noget går galt
> efter at jeg opgraderer nogle pakker fra RH6.0 til 6.1    -Hvordan kan
> det også være at min RH6.0 kan finde min printer under installationen og
> RH6.1 ikke kan det? Jeg kan simpelhen ikke lave en installation under

RH6.1 havde et par dumme fejl - printer er en af dem.
Se http://www.sslug.dk/misc/globe_fejl.html (RH6.1
fulgte med GLOBE bogen)

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"
- Richard M Stallman

----> Visit http://petition.eurolinux.org <---