Komma i StarOffice

Hej
Jeg ved godt, at jeg burde finde en StarOffice list at stille dette
spørgsmål, men da jeg tror/håber det har noget med mit danske
tastatur(?) at gøre prøver jeg alligevel.
Jeg har lige installeret SO version 5.2, og det er jo lækkert at have
fået dansk stavekontrol m.m., men da jeg bruger regnearket en del, er
jeg ved at være ret så irriteret, idet jeg er nødt til at bruge komma
tasten i den alfabetiske del, idet kommaet i det numeriske tastatur
giver et punktum i stedet, og mit decimaltal ændres til en dato.
Jeg bruger Mandrake 7.1 og bruger desuden "Kelds nyeste DK-layout får du
fuld funktionalitet for alle latin1-tegn (se
http://www.sslug.dk/links.html#X)" (sakset fra et tidligere mail)
Hvad skal jeg gøre? kan en eller anden guide mig igennem en tilføjelse
til ovennævnte DK-layout?
På forhånd tak
Mogens Jæger