RE: [NOVICE] Apache?

Jeg har slettet den dublerede entry. Stadig uden held. I logfilen står:

[Mon Jul....] [notice] Apache/1.3.12 (unix) (Red Hat/Linux) PHP/3. 0.15
mod_perl/1.21 configured -- resuming normal operations
[Mon Jul....] [error] [client 127.0.0.1] client denied by
serverconfiguration: /homr/httpd/html

Det er en Red Hat 6.2 jeg har installeret på en ældre 486DX4/120. Jeg har
imidlertid lavet en custom install. Det kunne tænkes at der er noget der
mangler.
Jeg vil lige prøve at lave en server installation. Så er jeg også sikker på
at alt er som default.
--
Nu har jeg lavet en helt ny server installation af Red Hat 6.2. Den laver
stadig samme problem, også efter at jeg har rettet httpd.conf. Det gælder

Højst besynderligt hvis det er meningen, at det skal virke uden de store
rettelser i forskellige filer?? Jeg begynder at tro at det er en hardware
eller software fejl selvom det skulle være utænkeligt. Jeg har en Mandrake
distribution jeg kan prøve om virker bedre, selv om jeg tvivler.
Det er garanteret en simpel ting som jeg glemmer, men hvad....?

Mvh

Jens