Re: [NOVICE] nohup?

"Jesper R. Meyer" wrote:

> nohup plejer at kunne bruges.
>
> nohup sender std. out til filen nohup.out, så hvis programmet
> grnererer output kommer det i filen løbende.

Det var også det jeg forventede, men det er ikke resultatet.
Samme resultat opnås med denne kommando:
$ ./program > fil.txt

Fil.txt oprettes med det sammme, men der skrives først ved
processens afslutning. Da mine beregninger løber over et døgns
tid, så ville det være rart løbende at kunne følge projektet.

Programmet skriver nogle datafiler, og disse skrives korrekt
efterhånden som dataene er klar til udskrift.

\pgj
--
LINUX --> The freedom to choose
WEB   --> http://www.danbbs.dk/~gylling/