Re: [NOVICE] Komma i StarOffice

On Wed, Jul 19, 2000 at 01:43:16 +0200, Mogens Jæger wrote:

> Ingen virkning

Nej "K_Decimal" skal jo erstattes med "comma"
eller hvad man nu vil have der skal returneres når man trykker.

> Jeg har ikke en ".Xresources" fil i mit system - kan jeg oprette en, med kun
> ovennævnte indhold, og skal den i så fald placeres i mit hjem-katalog?

Du kan tilføje/oprette det til ~/.Xresources
Der er sikkert også en global fil et eller andet sted.

> Gælder det også i Xmodmap filen?

Det var xpecielt Xmodmap filen jeg tænkte på, da .Xresources eksemplet
kun vil virke i en "xterm". Det er  applikaton/programmet der
skal bruge Xresources og gøre noget fornuftigt med dette.