formatering af harddisk

hej hej,

jeg har en installation af red hat og en windows på samme drev. Jeg har lavet noget rod så jeg ikke kan se fat16 partitionen. Det er også godt det samme, for jeg vil bare af med skidtet.

Hvordan gør jeg det? Hvis løsningen er at formatere alt incl. linuxdelen, så er det fint med mig men det ser ud som om linux ikke har "magt" over den del af disken.

hilfe!
Jannik