Re: [NOVICE] Problem med nyoprettet bruger

S & L O'Neill wrote:

> Jeg kører Mandrake 7.1 og har oprettet to brugere på maskinen (ikke på
> netværk). Når jeg starter KDE op som en af de nye brugere, får jeg at vide,
> at ~/.kde/share/apps/kfm/magic ikke kan findes og der ligger intet på
> skrivebordet. Jeg kan heller ikke starte nogen programmer op fra menuen.
> Hmmm ????
>
> Søren

Hej Søren
Nu har jeg prøvet med at sætte både en Mandrake 7.0 og 7.1 op til to brugere,
og har aldrig haft problemer.
Så for at kunne hjælpe, vil jeg godt vide, hvornår du oprettede dine brugere.
Under installation eller bagefter? Hvordan? Gerne lidt mere udførligt
Mogens Jæger