Re: [NOVICE] Komma i StarOffice

Hej Frank

> Nej "K_Decimal" skal jo erstattes med "comma"
> eller hvad man nu vil have der skal returneres når man trykker.

Jeg eksperimenterede lidt mere, og nåede frem til, at linien:
xmodmap -e "keycode 91 = comma Delete"
skrevet og udført i en konsol, løser mit problem, men hvordan får jeg det
'automatiseret'?
Jeg har prøvet at sætte linien ind i ~/.Xdefaults - uden resultat

> Det var xpecielt Xmodmap filen jeg tænkte på, da .Xresources eksemplet
> kun vil virke i en "xterm". Det er  applikaton/programmet der
> skal bruge Xresources og gøre noget fornuftigt med dette.

Jeg har også indsat linien 'keycode 91 = comma Delete' i min Xmodmap fil
Det hjælper heller ikke

Tak for hjælp
Mogens Jæger