Re: [NOVICE] Numlock

----- Original Message -----
From: "Lars Preuss Heglund" Thursday, July 20, 2000 10:22 PM
Subject: SV: [NOVICE] Numlock

> I SUSE er der et installations program der hedder YAST,
under config filerne
> kan du vælge om Numlock skal være slået til eller fra

Jeg plejer at bruge SuSE til filserver, så der er jeg vant
til det valg.
Derfor er jeg gået ud fra, der må være noget kode, som
sætter Numlock.

Desværre er jeg ude af stand til at få SuSE til at printe,
så jeg har
måttet konfigurere en rødhætte til printserver. Der mangler
jeg
numlock-faciliteten.

mvh...
Morten Christensen