Re: [NOVICE] æ, ø og aa paa UK-keyboard

Peter Makholm wrote:

> På consollen eller i X11?
>
> Det var da iøvrigt et underligt valg af taster.
>
> --
> Peter

Begge dele! Kort fortalt: jeg bor i Holland, hvor æ,ø og aa er en by i
Rusland, og da mit danske keyboard gik ned købte jeg et her. Paa skolens
(jeg gaa paa konservatoriet hernede) i-mac'er ligger æ, ø og aa som
beskrevet. Saa jeg tænkte... Jeg har faktisk ikke gjort noget som helst
for at faa æ og ø, bare installeret RH6.2 derudaf, og blev glædeligt
overrasket over noget dansk dog virkede!!!

Atte