Mail program i konsol. Pine

     Hej Linuxbrugere.

     Er der nogen der ved hvordan jeg ser andet end de nye mail i min
     indbox på min mailserver.

     Mailen skal blive på serveren, så jeg bruger option keep.

     Jeg vil også gerne se de ander foldere jeg har på min mailserver.

     Jeg kan godt se det hele i Netscape med den hiver det hele ned og
     sletter alt på serveren, så der er helt tomt når jeg åbner den på
     arbejdet.

     Med venlig hilsen og tak.

     Henning