Re: [NOVICE] At lave en ny startdiskette

gunner carstens wrote:

> Jeg ville lave en ny startdiskette:
> (Som root:)
> Først lavede jeg rdev  -h   for at specificere min rootdevice.

[ Snip ]
Jeg har også selv lavet en bootdisk, jeg fulgte slavisk opskriften i :

file:/usr/doc/HOWTO/other-formats/html/Bootdisk-HOWTO.html

Hvis du ikke har lavet om på dit filtræ, er filen placeret ^^der^^ i RH
6.1,
med andre distrubutioner,ved jeg ikke, det skal lige bemærkes at det ikke
er i denne
distrubution(rh 6.1) jeg har lavet en den bootdisk. Så vidt jeg kan se er
det store
problem at få komprime root filsystemet.

> Jeg (re)booter så med min gamle floppy og det går fint.
> Kan nogen hjælpe mig finde den (de) fejl jeg har lavet?
> MVH Gunner

jeg håber det er til en hjælp

Hilsen Svend

(-;>/