Sv: [NOVICE] At lave en ny startdiskette

> file:/usr/doc/HOWTO/other-formats/html/Bootdisk-HOWTO.html
Jeg tror ikke jeg har HOWTO installeret (bruger RH6.0 installeret på en
2 GB hd direkte fra en CDROM - standard workstation installering). Der
er i hvert fald ikke noget HOWTO i /usr/ direktiv.
Skriver jeg ls /usr/doc/HOWTO | less får jeg "no such file or directory"
Skriver jeg man HOWTO  får jeg svaret "no such file or directive"
Søger jeg  med "find / -name HOWTO" får jeg følgende to svar:
"find: /proc/5/fd permission denied
/usr/doc/Shadow-Utils-980403/HOWTO/

 > Så vidt jeg kan se er det store problem at få komprime root
>filsystemet.
Hvordan komprimerer man det.
/Gunner