Re: [NOVICE] Mail program i konsol. Pine

hsh/sslug@sslug wrote:

>      Hej Linuxbrugere.
>
>      Er der nogen der ved hvordan jeg ser andet end de nye mail i min
>      indbox på min mailserver.
>
>      Mailen skal blive på serveren, så jeg bruger option keep.
>

>      Jeg vil også gerne se de ander foldere jeg har på min mailserver.
>

>      Jeg kan godt se det hele i Netscape med den hiver det hele ned og
>      sletter alt på serveren, så der er helt tomt når jeg åbner den på
>      arbejdet.

Hvis du kigger under Edit|Prefrences|Mail Servers og editere din
mailserver hostname, vil du finde et faneblad der hedder POP - der inden
er der en checkbox der fortæller netscape at den skal lade emailen ligge
på serveren.

Ellers kan du checkke fetchmail's man sider for at hente uden at slette
dem fra din mail server.

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk
   __