Re: Sv: Sv: [NOVICE] At lave en ny startdiskette

gunner carstens wrote:

>  Den er der ikke :-(
> Ej heller.

Beklager meget at jeg har ledt dig på vildspor, på de 4-6 cd-skiver fra RH
jeg har her, er HOWTO´er på selve CD´en, på /doc/HOWTO, også stavningen er
rigtig, hvis det ikke hjælper dig videre, kan jeg attach´e filerne derekte
til dig, skriv hvis du er intereseret.

> Det virker sansynligt - jeg må videre i "Running Linux" for at finde ud
> af hvordan jeg installerer noget på linux.
> /Gunner

hilsen (-;>/