mail script

Jeg kunne godt tænke mig at lave et script som

1) opretter forbindelse til min IPS

2) sender hvad mail jeg maatte have

3) genter hvad mail jeg maatte have

4) lukker forbindelsen ned igen

Jeg er ude i noget med

wvdial 12move
sendmail -q -v
fetchmail

hvilket *ikke* virker. For det første kommer den aldrig ud af wvdial,
for det andet ved jeg ikke, hvordan jeg faar den til at lukke
forbindelsen igen. Hvad gør jeg forkert???

NB: wvdial, sendmail og fetchmail er sat op, og det virker fint, hvis
jeg knalder ovenstaaende kommandoer af fra terminalen...

Atte