Sv: Sv: Sv: [NOVICE] At lave en ny startdiskette

> Beklager meget at jeg har ledt dig på vildspor, på de 4-6 cd-skiver fra RH
> jeg har her, er HOWTO´er på selve CD´en, på /doc/HOWTO, også stavningen er
> rigtig, hvis det ikke hjælper dig videre, kan jeg attach´e filerne derekte
> til dig, skriv hvis du er intereseret.
Pænt af dig :-) men jeg sidder på nettet med min iMac og har ingen
netforbindelse til nettet eller mellem iMac og linux så jeg har ingen
mulighed for at få dem kopieret over.

Iøvrigt har jeg fået problemet løst - se mit andet indlæg.

Tak for interessen.
mvh Gunner