Printer-opsætning

Jeg har en HP720C win-printer. Jeg bruger programmet pnm2ppa for at
konvertere til noget printeren kan forstå. Jeg vil have sat printeren op via
lpd.

Jeg har et shell script, ppafilter i /usr/local/bin.

Det checker om det modtager en ascii eller en postscript fil og konverterer
så std. in til ppa-sprog (printerens sprog) på std. out

Hvis jeg skriver følgende:
# cat testfil.[txt|ps] | ppafilter > /dev/lp0

får jeg en udskrift så filteret virker.

Min /etc/printcap:

--
lp:\
:lp=/dev/lp0:\

Når jeg skriver lpr testfil.[txt|ps] sker der ikke noget.
Hvad kan der være galt? /usr/local/bin er i roots path.

tallet i /var/spool/lpd/.seq stiger når jeg bruger lpr
/var/spool/lp/log er tom

--
	Peter Seidler