Samba.Conf drilller

jeg har prøvet lidt af hvert men jeg kan ikke få min samba til at virke
som jeg vil!
Jeg vil gerne lave mappen /filserv/disk1 til en delt mappe uden
password. Jeg har prøvet en del forskelligt uden hæld så jeg tæskte om
der var en der kunne poste en eksembel smb.conf der deler et dir som
nævnt overfor!

Aslak Ransby