Re: [NOVICE] Samba.Conf drilller

Hej Aslak,

Helt uden Password tror jeg ikke, kan lade sig gøre: man skal identificerer
sig overfor workgroup/domain, men ellers virker følgende hos mig.

[public]
    comment = public share on freja
    available = yes
    path = /home/public
    public = yes
    guest only = no
    writable = yes
    browseable = yes ; vigtigt hvis man skal se det i andre computere
    only user = no

Og husk så at sætte rettigheder på sharet til 0777.

Mvh.
Michael