Re: [NOVICE] Samba.Conf drilller

ok det virker stadig ikke ;-(
Min smb.conf ser således ud .. (det eneste formål med serveren er at dele et
dir)

     [global]
      workgroup = 1a99
     [Share]
      comment = Ting og sager
      available = yes
      path  = /filserv/disk1
      public = yes
      writeable = yes
      guest only = no
      browseable = yes
      only user = no

og når jeg chekker serveren stemmer det, men når jeg connecter via en windåse
får jeg en IPC$ passowrd popup og jeg ser ingen deling ... hvordden kan det
være ?

     pingo:/filserv # smbclient -U% -L localhost
     added interface ip=192.168.0.99 bcast=192.168.0.255
     nmask=255.255.255.0
     Domain=[PINGOSERVER] OS=[Unix] Server=[Samba 2.0.6]

             Sharename      Type      Comment
             ---------      ----      -------
             Share          Disk      Ting og sager
             IPC$           IPC       IPC Service (Samba 2.0.6)

             Server               Comment
             PINGO                Samba 2.0.6

             Workgroup            Master
             1A99                  AZE